شناسه خبر:38804
1400/1/18 09:21:17

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از ارتقای رتبه کسب‌وکار استان همدان در سه‌ماهه دوم سال 99 خبر داد.

ظاهر پورمجاهد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با اشاره به راه‌اندازی سامانه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در استان، اظهار کرد: فعالیت این سامانه شبانه‌روزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه پس از ثبت در سامانه مشکلات به‌صورت کارشناسانه بررسی و به ستاد تسهیل ارجاع داده می‌شود، گفت: مدیران واحدهای تولیدی می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن 31448888 موانع پیش روی فعالیت خود را مطرح کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه نیروهای سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت هشت صبح تا 20 جوابگوی مشکلات سرمایه‌گذاران هستند، ابراز کرد: بیش از 50 مورد از موانع واحدهای تولیدی استان شناسایی و کاربرگ آن‌ها نیز تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه موانع واحدهای تولیدی اولویت‌دار در دستور کار قرار گیرند، افزود: دستگاه‌های دولتی و دبیرخانه سامانه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در پیگیری و رفع موانع واحدها تلاش کنند.

پورمجاهد بازدید از واحدهای تولیدی در شرایط کنونی به‌منظور رفع مشکلات و مانع‌زدایی‌ها را گره‌گشا دانست و گفت: تمام واحدها و دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، تلاش کنند.

 

شناسه خبر 38804