شناسه خبر:53020
1400/12/12 09:14:56

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال مبلغ یک‌هزار و 800 میلیارد تومان با سود پایین در قالب تسهیلات تکلیفی تبصره 18 قانون بودجه به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زایی در بخش تولید و گردشگری تزریق شده است.

امیرحمزه حیدریان روز گذشته در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از تکالیفی که در قانون بودجه سال 1400 و سنوات گذشته همواره مطرح بوده، بحث تخصیص تسهیلات تکلیفی برای ایجاد اشتغال به واحدهای مختلف تولیدی، خدماتی، گردشگری و کشاورزی است.

وی ادامه داد: برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال مبلغ یک‌هزار و 800 میلیارد تومان با سود پایین در قالب تسهیلات تکلیفی تبصره 18 قانون بودجه با تلاش و همکاری تیم اقتصادی استان به ادارت ذی‌ربط ازجمله صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری، کشاورزی، پارک علم و فناوری، مشاغل خُرد و خانگی حوزه اداره کار و تعاون، بخش‌های ورزشی و حوزه سلامت تزریق شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه ادامه داد: درتلاش هستیم سهم بیشتری از این اعتبارات را برای استان بگیریم، حتی آمادگی این را داریم که منابع استان‌های دیگر که نتوانستند جذب کنند را به‌سرعت جذب و به واحدهای استان برای شکوفایی بیشتر حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری تزریق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات که بخشی از محل کمک‌های سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بخشی هم از محل منابع بانکی با یک سود ترجیحی بین 8 تا 12 درصد بوده، با استقبال خوبی در استان روبه‌رو شده است.

 

شناسه خبر 53020