شناسه خبر:53986
1401/1/21 09:07:22

سپهرغرب، گروه خبر: کلینیک تخصصی پزشکان بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب روز شنبه در مراسمی با حضور مسوولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم در سخنانی گفت: این کلینیک با زیربنای 750 متر و در مساحتی بیش از 2 هزار و 200 متر مربع با 90 میلیارد ریال اعتبار احداث و راه اندازی شده است.

«صادق کریمی» در ادامه از فعالیت هفت تخصص شامل داخلی، قلب، زنان، سونو گرافی، جراحی عمومی، اطفال و بیهوشی در این کلینیک خبر داد.

وی اظهار داشت: این مرکز به تجهیزات سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی به صورت قابل انتقال بر بالین بیمار، تست ورزش و همچنین برخی تجهیزات مورد نیاز مجهز شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از اقدام‌های دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در راه اندازی این مرکز ابراز امیدواری کرد امکانات بیشتری به سمت شهرستان گیلانغرب که حق بزرگی را بر گردن نظام و کشور و استان دارد هدایت شود.

«شهریار حیدری» افزود: در یک سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان پیگیری‌های خوبی به منظور تامین امکانات و تجهیزات سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب صورت گرفته که تاکنون بخشی از آن‌ها تکمیل شده و بخشی دیگر نیز در دست اقدام است و امیدواریم با تجهیز امکانات مناسب نیازی برای مراجعه مردم به مراکز درمانی استان به وجود نیاید.

وی گفت: کلینیک تخصصی شهرستان گیلانغرب با اعتبار 9 میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید و اکثر بخش‌های این کلینیک تجهیز شده و بخش‌های دیگر به زودی توسط دانشگاه و وزارت بهداشت تجهیز خواهد شد.

شناسه خبر 53986