شناسه خبر:60001
1401/6/21 10:13:01

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تصویب اعتبار 70 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان جامع سرطان کرمانشاه در سفر رئیس‌جمهور خبر داد.

قباد محمدی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای پروژه مرکز جامع سرطان درصورت تأمین اعتبار، بیمارستان رادیوتراپی و شیمی‌درمانی کرمانشاه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در سفر اخیر هیئت دولت به استان کرمانشاه، 70 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده که 6 میلیارد تومان آن تاکنون دریافت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: با تزریق میزان اعتبار لازم و کمک وزارت بهداشت برای تأمین تجهیزات آن، بیمارستان جامع سرطان تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

محمدی بیان کرد: این مجموعه درمانی دارای ظرفیت 120 تختخواب بوده و قرار است بخش پیوند مغز استخوان استان کرمانشاه که یکی از معروف‌ترین مراکز پیوند مغز استخوان کشور است، به این بیمارستان منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به راه‌اندازی مرکز پت اسکن در محوطه اطراف این بیمارستان و نیز تجهیزاتی که قرار است در خود بیمارستان نصب شود، این مرکز به یکی از منحصربه‌فردترین مراکز درمان سرطان در کشور تبدیل می‌شود.

شناسه خبر 60001