شناسه خبر:53089
1400/12/14 11:38:38

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام برای ثبت نام کنندگان جدید به‌زودی آغاز می‌شود.

عبدالله بهادری گفت: با همکاری راه و شهرسازی استان ایلام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است.

وی در خصوص پروژه 630 واحدی ماهور شهر ایلام گفت: زمین این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به‌عنوان کارگذار جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن واگذار شده و هم‌اکنون احداث 630 واحد این طرح در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: برای آماده‌سازی احداث این مجتمع‌ها بالغ بر 80 هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته و هم‌اکنون پروژه در بلوک‌های مختلف در حال اجرای فونداسیون است.

بهادری گفت: احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام برای ثبت‌نام کنندگان جدید به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام 36568 نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام افزود: از این تعداد تاکنون 9536 مورد حائز شرایط اولیه و 4116 مورد نیز تأیید نهایی شده است که از اشخاص تأیید شده نیز 1792 نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای 40 میلیون تومانی کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد ثبت‌نام شدگان نهضت ملی مسکن و به تبع آن افزایش تعداد اشخاص واجد شرایط اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام برای اشخاص واجد شرایط نهایی که اقدام به واریز سهم آورده 40 میلیون تومانی کنند زمین و پروژه اختصاص خواهد داد و در این زمینه قطعاً همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر کارگزاری‌ها برای احداث واحدهای ساختمانی افزایش خواهد یافت.

 

شناسه خبر 53089