شناسه خبر:55738
1401/3/3 10:08:37

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر هروئین و 10 کیلوگرم مواد روان‌گردان با تلاش مجدانه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با پدیده شوم مواد مخدر، مأموران این یگان طی 24 ساعت گذشته با تلاش اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور مطلع شدند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: با هماهنگی صورت‌گرفته با دادستان عمومی و انقلاب و اعزام تیم‌های عملیاتی این یگان، این محموله در حین انتقال با یک دستگاه وسیله نقلیه شناسایی و در یک عملیات ضربتی خودرو مذکور متوقف شد.

سرهنگ ساکی ادامه داد: در بازرسی صورت‌گرفته از این وسیله نقلیه، مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر هروئین و 10 کیلوگرم مواد مخدر روان‌گردان کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را در این شهرستان نمی دهیم، افزود: با تشکیل پرونده این سوداگر مرگ به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: مبارزه با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر که از مطالبات مهم شهروندان و سازمان خدوم فراجا است، با جدیت از سوی پلیس ملایر دنبال می‌شود و به شهروندان توصیه می‌شود درصورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کنند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

شناسه خبر 55738