شناسه خبر:69001
1402/2/23 11:13:59

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در سال گذشته کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان 437 مصوبه داشته است که 96 درصد آن‌ها اجرا شده یا در حال اجرا است.

محمدرحیمی گفت: در سال 1401 کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان 437 مصوبه داشته است که 96 درصد آن‌ها اجرا شده یا در حال اجرا است.
وی افزود: با هماهنگی استاندار و حسب دستور چهار درصد مصوبات اجرا نشده سال گذشته، در یک جلسه اختصاصی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در صورت لزوم، تصمیمات و مصوبات جدید برای آن‌ها اخذ خواهد شد.
مدیر کل صمت استان ایلام با بیان اینکه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای کلیه دستگاه‌ها لازم‌الاجرا هستند، افزود: مدیران و روسای دستگاه‌ها، برای تسریع در اجرای این مصوبات، نهایت دقت و سرعت را لحاظ نمایند، تا باعث رشد تولید و برطرف نمودن موانع پیش روی آن باشند.
در همین راستا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مصوبات عمومی کارگروه، تسریع در صدور مجوزها و پاسخ به استعلام‌های مربوط به طرح‌های تولیدی و خدماتی است، به صورتی که حداکثر ظرف مدت یک ماه، دستگاه‌های مربوطه استعلامات را بررسی و نتیجه را به دستگاه مجری و دبیرخانه کارگروه اعلام نمایند.

شناسه خبر 69001