شناسه خبر:16988
1398/11/12 09:08:42

سپهرغرب، گروه خبر: سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان از بهمن‌ماه امسال در دو بخش آزاد و ویژه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، مسؤول واحد حوزه هنری استان همدان اظهار کرد: با توجه به شهادت فرمانده رشید سپاه قدس انقلاب اسلامی در 13 دی‌ماه سال جاری، موضوع ویژه این فراخوان شامل «شعر و داستان» با محوریت «سردار آسمانی، شهید حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی» است.

مریم زندی با اشاره به بخش شعر و داستان سی و یکمین جشنواره سالانه ادبی حوزه هنری استان همدان، افزود: این بخش شامل شعرهای کلاسیک، سپید، کودک و نوجوان و بخش داستان شامل بزرگ‌سال، کودک و نوجوان می‌شود که تعداد آثار مورد پذیرش در بخش شعر حد اکثر پنج اثر و داستان حداکثر سه اثر تعیین شده‌است.

وی زمان ارسال آثار را تا 15 اسفندماه امسال اعلام و تصریح کرد: جوایز در بخش ویژه پنج میلیون ریال، در بخش آزاد برگزیده چهار میلیون ریال و تقدیری سه میلیون ریال است که در هفته هنر انقلاب از منتخبان تجلیل می‌شود.

زندی با بیان اینکه جشن سالانه، شرایط سنی ندارد و تمام شاعران و نویسندگان استان همدان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام، نام خانوادگی و شماره تماس به دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان ارسال کنند.

شناسه خبر 16988