شناسه خبر:46995
1400/7/22 09:54:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از بیمه شدن رایگان بیش از 31 هزار نفر از روستاییان و عشایر کم‌درآمد استان تاپایان سال خبر داد.

محسن رشیدی‌‌اقدام روز گذشته با اشاره به اجرای طرح ملی بیمه رایگان دهک‌های کم‌درآمد استان به‌مناسبت روز ملی روستا، اظهار کرد: در این طرح قرار است تا پایان امسال 31 هزار و 331 نفر از روستاییان و عشایر کم‌درآمد استان به‌صورت رایگان زیر پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر بروند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح تفاوت جنسیتی خیلی مطرح نیست، گفت: مشمولین این طرح از طریق نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی معرفی می‌شوند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود مجموع بیمه‌شدگان استان با احتساب این 31 هزار نفر در پایان سال به بالغ‌بر 100 هزار خانوار برسد.

رشیدی‌اقدام گفت: در نیمه نخست امسال موفق شدیم پنج هزار و 142 خانوار روستایی و عشایری استان را زیر پوشش بیمه ببریم و امیدواریم تا پایان سال این آمار را به 16 هزار خانوار برسانیم.

وی ادامه داد: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه نزدیک به سه هزار نفر مستمری‌بگیر دارد.

رشیدی‌اقدام ابراز امیدواری کرد: تمام روستاییان و عشایر استان عضو این صندوق شده و از خدمات آن در دوران کهنسالی بهره‌مند شوند.

 

شناسه خبر 46995