شناسه خبر:62048
1401/8/11 08:44:54

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری سی‌ودومین نشست مدیران تجهیزات پزشکی کشور در استان، گفت: 40 شرکت در نمایشگاه سراسری تجهیزات پزشکی کرمانشاه حضور دارند.

قباد محمدی ظهر سه‌شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی شرکت‌های تولیدی تجهیزات پزشکی کشور که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 40 شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی که عمدتاً نیز دانش‌بنیان هستند در 40 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه برپا شده است.
وی با اشاره به اینکه 10 تولیدکننده تجهیزات پزشکی از استان کرمانشاه هم در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: این شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی محصولات خود را در دو بخش مصرفی و سرمایه‌ای به نمایش خواهند گذاشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: نمایشگاه تجهیزات پزشکی تا 12 آبان‌ماه هم‌زمان با سی‌ودومین نشست مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.
محمدی بیان کرد: امیدوار هستیم زمینه استقرار شعب تولیدکننده تجهیزات پزشکی با همکاری شرکت‌های این حوزه در استان کرمانشاه فراهم شود.

شناسه خبر 62048