شناسه خبر:10848
1398/5/17 09:41:10
بازدید هیئت اقتصادی عراق از شهرک صنعتی ایلام

استقبال عراقی‌ها از سرمایه‌گذاری در ایران

سپهرغرب، گروه خبر: صبح روز گذشته یک هیئت عراقی از شرکت‌های شهرک صنعتی ایلام بازدید کردند که این بازدید استقبال عراقی‌ها را برای سرمایه‌گذاری در ایلام به‌ همراه داشت.

روز گذشته یک هیئت عراقی متشکل از رؤسا و تجار اتاق بازرگانی دیالی، بابل، میسان، قادسیه و ذیقار از شرکت‌های شهرک صنعتی ایلام بازدید کردند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام در این بازدید گفت: شهرک صنعتی ایلام نیازمند توسعه و سرمایه‌گذاری است، بنابراین این هیئت عراقی می‌تواند برای تولید در واحدهای نیمه‌فعال و تعطیل سرمایه‌گذاری مشترک داشته باشد.

اقبال اسماعیلی بیان کرد: هم‌اکنون زمینه صادرات تولیدات استان به کشور عراق فراهم است و این شرکت از همکاری سرمایه‌گذاران عراقی در استان استقبال خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه در این بازدید هیئت عراقی از هرگونه سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های تولیدی استقبال کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: احیای واحدهای تولیدی استان به پویایی بخش صنعت و رونق کسب‌وکار کمک شایانی خواهد کرد، بنابراین مسئولان بخش‌های دولتی و خصوصی توجه و تمرکز خود را بر رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید معطوف داشته‌اند.

لازم به ذکر است، برگزاری نشست با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، تجار و بازرگانان، نشست با معاون اقتصادی استاندار ایلام و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین بازدید از شهرک صنعتی ایلام از برنامه‌های سفر دوروزه این هیئت است.

گفتنی است، 15 ناحیه و شهرک صنعتی در 800 هکتار استان ایلام فعال است.

 

شناسه خبر 10848