شناسه خبر:11554
1398/6/12 08:22:12

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان از افتتاح ساختمان آتش‎نشانی شهرک‎های صنعتی اسدآباد و تویسرکان و هم‎چنین مخزن بتنی شهرک صنعتی تویسرکان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان همدان، در ایام گرامیداشت هفته دولت ساختمان آتش‎نشانی شهرک‎های صنعتی اسدآباد و تویسرکان و هم‎چنین مخزن بتنی شهرک صنعتی تویسرکان با حضور فرمانداران شهرستان‎های اسدآباد و تویسرکان، معاون عمرانی استاندار و مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان افتتاح شد.

محمدرضا بادامی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: اولویت این شرکت تکمیل زیرساخت‎های لازم در شهرک‎ها و نواحی است که در همین راستا طی هفته دولت زیرساخت‌های شهرک صنعتی تویسرکان و اسدآباد تکمیل شد.

وی در مراسم افتتاح ساختمان آتش‎نشانی شهرک صنعتی اسدآباد، عنوان کرد: این پروژه با اعتبار بیش از هفت هزار میلیون ریال با حضور فرماندار اسدآباد افتتاح و در اختیار واحد‌های تولیدی ایم شهرستان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان افزود: در جهت تکمیل زیرساخت‎های لازم در شهرک صنعتی تویسرکان نیز ساختمان آتش‎نشانی و همچنین منبع آب زمینی این شهرک با اعتبار 18 میلیار ریال تکمیل و با حضور محمودرضا عراقی، معاون عمرانی استاندار و رسول حسینی، فرماندار تویسرکان در ایام هفته دولت افتتاح شد تا تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی تویسرکان از این خدمات بهره‎مند شوند.

 

شناسه خبر 11554