شناسه خبر:11946
1398/6/27 08:24:57

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع) گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جوانان این کشور است که مخلصانه به دفاع از مرز و بوم کشور عزیزمان پرداختند و ما امروز وظیفه داریم جهت پاسداشت خون مطهر شهدا صادقانه به وظایف خود عمل کنیم.

ابالفضل برات‌زاده ضمن اشاره به برنامه‌های بسیج کارگری در هفته دفاع مقدس، بیان کرد: این قشر دو برنامه محوری شیفت ایثار و طرح حاتم در هفته دفاع مقدس انجام می‌دهند.

وی در تشریح برنامه شیفت ایثار گفت: در این برنامه به‌منظور ترویج روحیه ایثارگری و خدمت‌رسانی در جامعه کارگری و کارفرمایی، قرار است سه هزار نفر از کارگران بسیجی در 67 پایگاه مقاومت بسیج کارگری سطح استان اقدام به انجام اضافه‌کاری بدون دستمزد کنند.

برات‌زاده افزود: مهم‌ترین محورهای برنامه شیفت ایثار شامل ایمنی و بهداشت، زیباسازی کارخانه و شهرک‌های صنعتی، تعمیرات و نگهداری تجهیزات و ماشین‌آلات، بازیافت مواد و جمع‌آوری ضایعات است.

وی خاطرنشان کرد: دومین برنامه محوری این قشر در هفته دفاع مقدس طرح حاتم (حمایت از تولید ملی) است که با هدف معرفی توانمندی‌های صنعتی و تولیدی داخلی به اقشار مختلف مردم و تغییر ذائقه مردم به مصرف کالای ایرانی انجام خواهد شد.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به محورهای برنامه طرح حاتم، گفت: در راستای نتیجه‌بخش بودن این طرح برنامه‌هایی همچون اعزام دانش‌آموزان، دانشجویان، نخبگان اجتماعی و اقشار مختلف برای بازدید از واحدهای تولیدی در سطح استان و حضور سخنرانان و تولیدگران در مدارس، مساجد و نماز جمعه و همچنین برگزاری نمایشگاه و معرفی کالاهای داخلی در سطح مدارس و نماز جمعه‌ها انجام خواهد شد.

شناسه خبر 11946