شناسه خبر:12282
1398/7/4 09:33:17
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

کلینیک پزشک عمومی در اسدآباد راه‌اندازی می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از راه‌اندازی کلینیک پزشک عمومی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

بهنام‌رضا مخصوصی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در مسیر بزرگراه کربلا و در آستانه فرا رسیدن ایام پیاده‌روی اربعین حسینی و در راستای تسریع دسترسی مردم و مسافران، این کلینیک پزشک عمومی در محل سابق بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه پزشک عمومی شهرستان ظرف چند روز آینده، افزود: با راه‌اندازی و افتتاح این کلینیک از روز شنبه هفته آینده، تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا این درمانگاه مستمر به کار خود ادامه دهد.

مخصوصی در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر شهر اسدآباد دارای دو کلینیک تخصصی در بیمارستان قائم (عج) و میدان امام خمینی (ره) و پلی‌کلینیک ویژه تخصصی امید بوده که با راه‌اندازی درمانگاه پزشک عمومی، تعداد کلینیک‌های شهر اسدآباد به سه مورد ارتقا خواهد یافت.

وی همچنین تعداد پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی شهرستان را 25 متخصص برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتوپد، زنان، داخلی، جراح عمومی، ENT، روانپزشک، نرولوژی، اطفال، قلب، چشم، بیهوشی، رادیولوژی و پاتولوژی ازجمله تخصص‌های دانشکده این شهرستان بوده که علاوه بر این پزشکان متخصص، 12 پزشک عمومی نیز در بیمارستان و 11 پزشک عمومی در مراکز خدمات جامع سلامت مشغول به ارائه خدمات هستند.

مخصوصی با اشاره به جمعیت 100 هزار و 925 نفری شهرستان شامل 56 هزار و 925 نفر جمعیت شهری و 44 هزار نفر جمعیت روستایی، اظهار کرد: درحال حاضر در این شهرستان تعداد 50 خانه بهداشت و 13 مرکز خدمات جامع سلامت مشغول به فعالیت هستند.

شناسه خبر 12282