شناسه خبر:12876
1398/7/21 08:15:04

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ایجاد 80 چشمه سرویس بهداشتی در موکب‌های اربعین حسینی خبر داد و گفت: آبرسانی به موکب‌های اربعین حسینی در سطح استان با تانکرهای آبرسانی سیار در حال انجام است.

سید هادی حسینی‌بیدار روز گذشته اظهار کرد: پیرو دستورالعمل‌های ستاد اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مصوبات ستاد اربعین حسینی استان، همدان به عنوان استان پشتیبان پس‌کرانه مرزی مهران و خسروی انتخاب شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس اکیپ‌های اجرایی آبفای شهرستان همدان در پایانه پس کرانه مرزی استان همدان واقع در شهر مریانج، عملیات لوله‌گذاری آب و جمع‌آوری فاضلاب به طول 700 متر برای انشعابات سرویس‌های بهداشتی و همچنین نصب انشعابات مربوطه به روشویی‌ها و وضوخانه‌ها انجام شود.

وی یادآور شد: ساخت و نصب سینک‌های روشویی و وضوخانه به طول 40 متر و کلکتور و شیرهای روشویی و وضوخانه به تعداد 100 چشمه و تجهیز شیرآلات سرویس‌های بهداشتی به تعداد 80 چشمه در موکب‌ها انجام شد.

حسینی‌بیدار اضافه کرد: آبرسانی به موکب‌های اربعین حسینی در سطح استان با تانکرهای آبرسانی سیار شرکت آبفای استان در حال انجام است و یک دستگاه تانکر تخلیه و حمل فاضلاب با هماهنگی مدیریت بحران استان به مرز خسروی اعزام و در حال خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی است.

شناسه خبر 12876