شناسه خبر:13687
1398/8/18 10:05:43

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست زندان‌های استان کردستان گفت: عملیات احداث ساختمان اداری انجمن حمایت زندانیان سنندج، 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد خسروی پنج‌شنبه گذشته در جریان بازدید از ساختمان اداری در حال احداث انجمن حمایت از زندانیان سنندج از پیشرفت 45 درصدی پروژه ساختمان اداری انجمن حمایت زندانیان شهر سنندج خبر داد و اظهار کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 350 متر مربع و در چهار طبقه در دست احداث است.

وی با اشاره به زمان بهره‌برداری این ساختمان، بیان کرد: امیدواریم در صورت تأمین اعتبار، تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

سرپرست زندان‌های استان کردستان با اشاره به قرار گرفتن ساختمان اداری انجمن حمایت زندانیان سنندج در سایت اداری این شهر، عنوان کرد: طبقات این ساختمان مشتمل بر مجموعه اداری انجمن، آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه یک، پایه دو و همچنین موتورسیکلت است که درآمد این آموزشگاه‌ها صرف کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند می‌شود.

خسروی همچنین تعداد خانواده‌های زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان سنندج را 219 خانواده برشمرد و یادآوری کرد: این تعداد خانواده بیش از 490 عائله را تحت تکفل دارند.

سرپرست زندان‌های استان کردستان اعلام کرد: خدمات مختلف حمایتی ازجمله مستمری ماهیانه، کمک‌هزینه تحصیلی و درمانی، تأمین مایحتاج زندگی و غیره از سوی انجمن حمایت زندانیان به خانواده زندانیان اعطا می‌شود.

گفتنی است؛ سرپرست زندان‌های استان کردستان که به همراه یدالله احمدی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهر سنندج از ساختمان اداری در دست احداث این انجمن بازدید می‌کرد در جریان روند پیشرفت فیزیکی ساختمان انجمن حمایت زندانیان سنندج قرار گرفت.

در این بازدید برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تسریع عملیات احداث ساختمان انجمن حمایت از زندانیان انجام شد.

شناسه خبر 13687