شناسه خبر:13812
1398/8/21 08:32:57

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کلنگ‌زنی احداث بیمارستان جدید امیرالمؤمنین (ع) اسدآباد در آینده نزدیک خبر داد.

یکشنبه گذشته تفاهم‌نامه همکاری رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با شهردار و رئیس شورای شهر اسدآباد منعقد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه، اظهار کرد: سرعت‌بخشی پروژه‌های عمرانی و هتلینگ بخش‌های بستری، محوطه‌سازی بیمارستان و به ثمر نشستن ساخت پد بالگرد با همکاری‌های برون‌بخشی و به‌ویژه شهرداری مورد تأکید است.

بهنام‌رضا مخصوصی فعال کردن دفتر فنی دانشکده و تسریع در انجام پروژه‌ها را ازجمله اقدامات دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در سه ماه گذشته عنوان کرد و افزود: خوشبختانه امروز هتلینگ بخش اطفال بیمارستان اسدآباد در حال اتمام است.

وی با اشاره به اتمام محوطه‌سازی بیمارستان در آینده نزدیک، تصریح کرد: ساختمان ام‌آر‌آی نیز در آستانه کلنگ‌زنی است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از آغاز به کار ساخت پروژه ساختمان اسکان متخصصین خبر داد و یادآوری کرد: پروپوزال ساخت پردیس دانشکده در پروژه در حال ساخت پرستاری نگارش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت نخستین پد بالگرد شهرستان در محوطه بیمارستان با همکاری شورای شهر و شهرداری در مرحله پایانی است، گفت: در آینده نزدیک پروژه بیمارستان جدید امیرالمؤمنین (ع) کلنگ‌زنی خواهد شد.

مخصوصی بیان کرد: این پروژه با پیگیری و جدیت آقای رنجبرزاده، نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس محقق شده که پنج میلیارد ریال اعتبار اولیه برای این پروژه اخذ شده‌است.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزشی نیز به دنبال توسعه هستیم، اذعان کرد: در این راستا، دو یا سه رشته تحصیلی به دانشکده اضافه خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اینکه تکمیل اعضای هیئت‌علمی از دستاوردهای انتزاع دانشکده است، ادامه داد: در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، قصد راه‌اندازی یک مرکز تحقیقاتی را داریم.

مخصوصی با بیان اینکه متخصص‌های ارولوژی و طب اورژانس به جمع پزشکان شهرستان اضافه خواهند شد، عنوان کرد: امروز تمام مراکز در روستاهای تابعه دارای پزشک هستند و در حال رایزنی برای جذب پزشک عمومی نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت سه‌ ماه، تمام تلاش خود را در راستای تحول در همه حوزه‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی به کار گرفته‌ام و امیدوارم همواره شاهد موفقیت‌ها باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه ضمن برشمردن اهمیت پد بالگرد اورژانس، گفت:‌ هر سال قریب به هفت میلیون زائر کربلا از اسدآباد عبور می‌کنند و نزدیک بودن چندین شهر استان‌های دیگر به این شهرستان و وجود گردنه پرخطر در این مسیر، ضرورت ایجاد پد بالگرد را نمایان‌ می‌کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد یادآوری کرد: شهرداری اسدآباد نقش بی‌بدیلی در راستای رسیدن دانشکده به این هدف ایفا کرده‌است.

شهردار اسدآباد نیز با بیان اینکه گزارش ارائه‌شده از اقدامات دانشکده علوم پزشکی اسدآباد کاملاً امیدوارکننده است، اظهار کرد:‌ این رویه در مدت‌زمان کوتاه مسؤولیت رئیس دانشکده، نشان از توانایی و تسلط دکتر مخصوصی بر امور را دارد.

علیرضا فعله‌گری بیان کرد: استقلال و انتزاع دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اتفاق کوچکی نیست و این اقدام ارزشمند، کم‌نظیر و دستاورد بزرگ با دستان پرتوان نماینده مردم اسدآباد در مجلس رقم خورده‌است.

وی با تأکید به اینکه با همدلی، روحیه جهادی و دست در دست هم پیش خواهیم رفت و بر مشکلات پیروز خواهیم شد، افزود: در خصوص ساخت پد بالگرد و در مسائل دیگر بر همکاری خود تا اتمام آن با دانشکده همراه خواهیم بود.

شناسه خبر 13812