شناسه خبر:1435
1397/7/24 11:02:03

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش 350 امدادگر جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد و گفت: سال گذشته به بیش از شش هزار زائر اربعین ارائه خدمات داشتیم.
محمدرضا امیریان با اشاره به آماده‌باش نیروهای هلال احمر برای ارائه خدمات به زوار اربعین، اظهار کرد: 23 پایگاه ثابت و موقت بین شهری و 15 پایگاه ثابت شهری با همکاری بیش از 350  نیرو در این ایام در آماده‌باش هستند.
وی از پوشش کامل محورهای تردد زوار اربعین در این ایام یاد کرد و ادامه داد: 40 دستگاه آمبولانس به همراه بالگرد هلال احمر در این ایام محورهای استان را پوشش می‌دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه عمده تمرکز نیروهای هلال احمر بر امدادرسانی و همچنین اسکان اضطراری خواهد بود، تاکید کرد: به دلیل اینکه هنوز نیروهای هلال احمر در مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند، امسال تمرکز کمتری بر ارائه خدمات سلامت‌محور خواهیم داشت.
امیریان یادآوری کرد: امسال هلال احمر کرمانشاه به دلیل ارائه خدمات در مناطق زلزله زده، در خارج از مرز و سمت عراق حضور ندارد و دیگر استان‌ها داخل عراق را پوشش می‌دهند.
وی با بیان اینکه هلال احمر استان کرمانشاه سال گذشته به بیش از شش هزار زائر اربعین ارائه خدمات داشتند، افزود: امسال نیز این آمادگی را داریم که به بیش از این تعداد ارائه خدمات بدهیم.
 
منبع : ایسنا

شناسه خبر 1435