شناسه خبر:14555
1398/9/11 09:31:42

سپهرغرب، گروه خبر: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان از برپایی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در استان خبر داد و گفت: یکصد واحد تولیدی و صنعتی، محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

مسعود قربانی روز گذشته، اظهار کرد: مواد غذایی، لوازم منزل و اداری، مصنوعات چرمی، پوشاک، سفال و سرامیک، ماشین‌آلات کشاورزی و چاپ و بسته‌بندی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تأکید بر حمایت از واحدهای صنعتی شرکت‌کننده در این نمایشگاه، اضافه کرد: غرفه‌ها با 70 درصد تخفیف در اختیار شرکت‌کننده‌ها قرار گرفته‌‌است.

قربانی افزود: یکصد واحد صنعتی همدان از 10 شهر استان مهم‌ترین محصولات خود را در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط معرفی و به فروش می‌رسانند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان، یادآوری کرد: علاوه بر عرضه تولیدات، برنامه‌های جنبی برای این نمایشگاه تدارک دیده شده تا شرکت‌کنندگان نهایت بهره را از این فرصت ببرند.

وی حضور تیم مسؤولان اقتصادی استان و راه‌اندازی کلینیک کسب‌وکار را از برنامه‌های جنبی نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این متخصصان، مشاوره و راهنمایی‌های مورد نیاز را در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌دهند.

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط از 12 تا 15 آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان دایر می‌شود.

 

شناسه خبر 14555