شناسه خبر:15022
1398/9/23 10:23:16

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمار تصادفات هشت ماه سپری شده از سال‌جاری، افزود: طی مدت مذکور در استان کرمانشاه 361 نفر در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

رزمایش طرح ترافیکی زمستان با حضور سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

در قالب طرح ترافیکی زمستان، 65 تیم پلیس راه و راهور به همراه 20 تیم یگان‌های ویژه، انتظامی و امداد، اورژانس، راهداری، امداد و نجات و امدادخودروها با استقرار در گردنه‌های برف‌گیر و دیگر جاده‌های پرتردد استان نسبت به روان‌سازی ترافیک و امدادرسانی به حوادث احتمالی اقدام خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهارکرد: این طرح به مدت سه ماه تا 20 اسفند‌ماه ادامه دارد، خوشبختانه در سال‌های قبل و با اجرای موفق این طرح نتایج خوبی حاصل شده است.

وی به استقرار 15 تیم پلیس در سه گردنه‌ای برف‌گیر استان اشاره کرد و گفت:گردنه‌های قلاجه، بیدسرخ و مله‌ماس با وسایل برف‌روب و دیگر تجهیزات در قالب این طرح پوشش داده شده است.

سردار علی‌اکبر جاویدان با اشاره آمار تصادفات هشت ماه سپری شده از سال‌جاری، افزود: طی مدت مذکور در کشور 17 هزار نفر و در استان کرمانشاه 361 نفر در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی کاهش تصادفات رانندگی، امنیت و آرامش را در قالب اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: این مهم تحقق نمی‌یابد مگر اینکه خود مردم در کنار سایر دستگاه‌های متولی فرهنگ ترافیک به دوستان کمک کنند.

 

شناسه خبر 15022