شناسه خبر:15166
1398/9/26 10:31:22

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کل دادگستری لرستان از شناسایی و دستگیری عوامل حادثه بهمن‌ماه پارسال در خرم‌آباد که منجر به شهادت دو نفر از نیروهای نیروی انتظامی شد، خبر داد و گفت: دادگاه این افراد به‌صورت علنی برگزار می‌شود.

محمد رزم صبح روز گذشته در جمع خبرنگاران به حادثه تروریستی که 17 بهمن‌ماه سال گذشته در منطقه «دره‌گرم» خرم‌آباد صورت گرفت اشاره و عنوان کرد: در این حادثه دو نفر با اقدامات خود دو نیروی خدوم نیروی انتظامی را به شهادت رساندند و تانکر بنزین خالی در جنب پمپ بنزین را نیز منفجر کردند.

وی افزود: پس از این اقدام با تلاش‌های خوب و جدی نیروهای گمنام امام زمان (عج) در کمتر از هشت ماه این دو قاتل و تروریست شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری لرستان از برگزاری دادگاه این تروریست‌ها به‌صورت علنی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: جزئیات این حوادث و اقدامات صورت‌گرفته مانند تهیه سلاح، مقدمات، جلیقه‌ها و نحوه اجرای عملیات در فرصت مناسب به اطلاع مردم لرستان خواهد رسید.

وی در پایان بر عزم دستگاه قضائی در برخورد با متهین به‌ویژه در بحث قتل‌ها تأکید کرد و افزود: در این راستا تاکنون تعدادی از قاتلین که شناسایی نشده‌اند و یا متواری هستند، قطعاً با تقسیم کار بین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی، آن‌ها را شناسایی و دستگیر می‌کنیم.

شناسه خبر 15166