شناسه خبر:15382
1398/10/1 10:00:54

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری باند هفته نفره سارقان موتورسیکلت و کشف 24 فقره موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر، عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت از پارکینگ منازل، سطح معابر و خیابان‌های شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تجزیه و تحلیل سرقت‌های صورت‌گرفته و استفاده از توان اطلاعاتی، باند سارقان موتورسیکلت متشکل از هفت نفر که همگی جوان و مجرد بودند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: نظر به اهمیت موضوع، کمیسیون عملیات شهرستان به‌صورت ویژه در این رابطه تشکیل و پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی متهمان در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری زیادی وسایل موتورسیکلت شامل باک، زین، چراغ و کاسه چراغ، راهنما، کمک موتورسیکلت و سایر قطعات به‌صورت اوراق شده همراه با مقادیری مواد مخدر کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، به 22 فقره دیگر سرقت موتور سیکلت (درمجموع 24 فقره) از پارکینگ‌های منازل و معابر عمومی سطح شهرستان و اوراق کردن و فروش آن‌ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به اینکه با اعتراف متهمان، سه مالخر نیز در این خصوص دستگیر شدند، از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، با پلیس 110 تماس بگیرند و پیشنهادها و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه 197 در میان بگذارند.

 

شناسه خبر 15382