شناسه خبر:15586
1398/10/5 08:30:33

سپهرغرب، گروه خبر: نمایشگاه مبلمان، لوستر و چراغ‌های روشنایی و تزئینی از 8 تا 13 دی ماه در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

هجدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و چراغ‌های روشنایی و تزئینی از 8 تا 13 دی ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه 70 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، اصفهان، گلستان و مازندران حضور خواهند داشت و تنوع اجناس و قیمت‌ها، کیفیت مناسب و استفاده از طرح‌ها و ایده‌های مبتکرانه و جدید از مزایای آن این است که بازدیدکنندگان را در انتخاب محصول مورد نظر خود یاری می‌رساند.

فضای رقابتی ایجاد شده در این نمایشگاه سبب شده که شرکت‌کنندگان در ارائه مدل‌ها و گونه‌های مختلف محصولات خود دست به نوآوری زده و در ضمن استفاده از آخرین طرح‌های جهانی، ایده‌های متناسب با فرهنگ ایرانی را نیز در نظر داشته باشند.

این نمایشگاه هر روزه از ساعت 15 تا 21 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 21 پذیرای هم‌استانی‌ها خواهد بود.

یزد، کرمانشاه، مرکزی، البرز و همدان در زمینه‌ مبلمان (استیل- راحتی- کلاسیک)، لوستر و چراغ‌های روشنایی، صنایع چوبی، کالای خواب، ناهارخوری و سرویس خواب، محصولات خود را در فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع و در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه عرضه می‌کند.

 

شناسه خبر 15586