شناسه خبر:15761
1398/10/9 09:42:51
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه مطرح کرد:

دفاتر «تسهیلگری» امید مردم حاشینه‌نشین

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: دفاتر تسهیلگری، مهم‌ترین کانون‌های توانمندسازی مردم در مناطق حاشیه‌نشین هستند.

فریبرز نجفی‌مهر در نشست هم‌اندیشی دفاتر تسهیلگری استان ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارشناسان دفاتر مستقر در مناطق حاشیه‌نشین شهرهای کرمانشاه، هرسین و اسلام‌آباد غرب، این دفاتر را مهم‌ترین کانون‌های توانمندسازی مردمِ مناطق حاشیه‌نشین و زمینه‌ساز واگذاری کار مردم به مردم در این محلات معرفی کرد.

وی تصریح کرد: این دفاتر باید قادر باشند از ظرفیت خیران برای بهبود وضعیت سکونت‌گاه‌های غیررسمی استفاده و با ارتقای سطح آگاهی ساکنان، زندگی باکیفیتی را برای این مردم فراهم کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در پایان اظهار امیدواری کرد که بررسی‌های کارشناسی و نیازسنجی‌های تخصصی دفاتر تسهیلگری، منجر به تعریف پروژه‌های خاص و قابل توجهی در این محلات شود و دستگاه‌های اجرائی نیز آن‌ها را در اولویت اجرا قرار دهند.

گفتنی است؛ در نخستین نشست هم‌اندیشی دفاتر تسهیلگری سطح استان کرمانشاه که در محل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد، هر یک از مدیران دفاتر مذکور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در محلات مربوطه، به بیان مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت خود پرداخته و پیشنهادهایی را برای مرتفع کردن این مشکلات مطرح کردند.

شناسه خبر 15761