شناسه خبر:1654
1397/7/30 09:41:24
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خبر داد

صدور کیفرخواست برای 8 مدیر یک شرکت دولتی در استان

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: برای هشت نفر از مدیرانی که با اقدامات خود باعث تضییع اموال دولتی شده‌اند کیفرخواست صادر شده‌است.
به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی دادسرای کرمانشاه، محمدحسین صادقی اظهار کرد: از سوی دادسرا برای این مدیران که با اقدامات خود باعث تضییع اموال دولتی شده‌اند با صدور کیفرخواست تقاضای تعیین کیفر و جبران خسارت وارده، شده‌است.
وی افزود: این افراد که از مدیران سابق یک شرکت دولتی هستند که به دلیل عدم مطالعه کافی در مورد نحوه اجرای پروژه قبل از انعقاد قرارداد، اضافه پرداخت‌های متعدد و خارج از قرارداد به پیمانکار و تأخیر غیرمتعارف در به بهره‌برداری رساندن پروژه، مورد استنطاق قرار گرفته‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات برای این افراد به اتهام تضییع اموال دولتی، کیفرخواست صادرشده و مدیر، ذی‌حساب، کارپرداز در نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص‌یافته و ممیزی و پذیرش اسناد هزینه، ملزم به رعایت دقیق مقررات قانونی هستند.
تصریح کرد: دستگاه قضایی در راستای صیانت از بیت‌المال، حفظ حقوق عمومی، مواجهه جدی و بازدارنده نسبت به مصادیق تخطی از ضوابط ترسیم‌شده از سوی مقنن با خط‌کش قانون به محک اقدامات می‌پردازد و هیچ‌گونه مماشات و اغماضی نخواهد داشت.

شناسه خبر 1654