شناسه خبر:16873
1398/11/7 08:27:23

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از موفقیت اصولی تاسیس دانشکده توانبخشی شامل رشته‌های کاردرمانی، فیزیوتراپی و گفتار درمانی در این دانشگاه خبر داد.

محمود‌رضا مرادی روز گذشته، از موفقیتی بزرگ برای دانشگاه 54 ساله علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: به استناد رای صادره در دویست و هفتاد و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم‌پزشکی موافقت اصولی تاسیس دانشکده توانبخشی صادر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: موافقت تاسیس این‌ دانشکده شامل رشته‌های کاردرمانی، فیزیوتراپی و گفتار درمانی است.

وی تصریح کرد: براساس این موافقت اصولی، دانشکده توانبخشی به عنوان ‌نهمین دانشکده دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در این استان راه‌اندازی خواهد شد.

مرادی گفت: تعیین ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های مذکور منوط به بازدید و اعلام نظر از سوی دبیرخانه مربوطه و ‌تائید شورای گسترش دانشگاه‌های علوم‌پزشکی خواهد بود.

وی در بخش دیگر از سخنانش، افزود: در چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری پرستاری کشور که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، از دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به عنوان دانشگاه برتر کشور در زمینه امور پرستاری تقدیر شد.

مرادی به مقام اول دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رتبه‌بندی خدمات پرستاری کشوری در بین دانشگاه‌های تیپ یک کشوری اشاره و بیان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی آبادان و گناباد در میان دانشگاه‌ها به ترتیب تیپ دوم و سوم کشور را کسب کردند.

شناسه خبر 16873