شناسه خبر:17026
1398/11/13 08:41:03
فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد:

دستگیری سارق با 24 فقره سرقت در نهاوند

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 24 فقره توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در شهرستان نهاوند بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشراف و رصد اطلاعاتی دقیق و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، در نهایت یک سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق دستگیر شده بعد از انتقال به یگان انتظامی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، به 24 فقره انواع سرقت از جمله سرقت تجهیزات برقی، مغازه، منزل و اماکن خصوصی در شهرستان نهاوند اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از کشف بیش از 5 تن آجیل قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال از سوله ای در شهرستان نهاوند خبر داد.

سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی، اطلاعات و بخش انتظامی گیان شهرستان نهاوند با انجام اقدامات انتظامی و اطلاعاتی هماهنگ، سوله ای را در یکی از روستاهای شهرستان که مقادیری کالای قاچاق در آن نگهداری می‌شد شناسایی کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این سوله 5 تن و 120 کیلوگرم آجیل قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال برآورد شده است، از کشف محموله بزرگ تایر، قطعات خودرو، تلفن همراه، تجهیزات کشاورزی و لوازم خانگی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در کبودرآهنگ نیز خبر داد.

سردار کامرانی صالح گفت: طی 24 ساعت گذشته مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودراهنگ با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی در محور گل تپه به یک دستگاه کامیون که از مرکز کشور به سمت استان‌های غربی در حرکت بود مشکوک و در یک عملیات پلیسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون، انواع قطعات خودرو، تایر، تلفن همراه، تجهیزات کشاورزی و انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را 20 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: یک متهم در این خصوص و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند

 

شناسه خبر 17026