شناسه خبر:17359
1398/11/23 13:06:06

فرماندار همدان بعد از کسب اطلاع از مشکلات جامعه‌القران‌الکریم واحد خردسالان گفت: برای ثبات قرآن به مرحله عمل و در صحنه جامعه، هر کاری از دست فرمانداری برآید، انجام خواهد داد.

مدتی است پیگیر رساندن صدای مشکلات موجود جامعه القران‌الکریم واحد خردسالان همدان به گوش مسؤولان است و امید دارد در این مسیر گوش شنوا و دست یاری‌گری برای حل مشکلات یا علی محکمی بگوید و موانع را در جهت رشد و تعالی آموزش قرآن در بین نونهالان بردارد.

البته با توجه به اخبار مندرج و پیگیری‌های خود مجموعه طبق قولی که استاندار همدان داده بود در تاریخ 6 بهمن‌ماه مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی استاندار به همراه مهرداد ناردی‌فر، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری در این مرکز و شعبه «مطهر» حاضر شدند و از نزدیک روند برنامه، فعالیت‌های مربیان و قرآن‌آموزان و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باعث افتخار ماست برای خدمت به قرآن کاری کنیم، گفت: البته باید از راه درست این کار انجام شود و باید یک نگاه واقع‌بینانه به موضوع داشت و وضع موجود را در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه استانداری حاکمیتی و ستادی است و بودجه‌ای در اختیار استانداری نیست، حتی هزار تومان تأکید کرد: بودجه شهر در اختیار فرمانداری و ادارات کل است و مجموعه استانداری برای تجهیز خودش هم یک بودجه محدود دارد.

آزادبخت حل این مشکل را به فرماندار و بودجه موجود در فرمانداری محول کرد و خودش هم قول داد بعد از مطرح شدن مشکل با فرماندار پیگیر موضوع باشد.

در این راستا با دعوت از فرماندار همدان به دفتر این مجموعه و مطرح کردن برخی سوالات و مشکلات موجود در سطح شهر به مشکلات جامعه‌القران نیز اشاره کرد.

فرماندار همدان گفت: برای ثبات قرآن به مرحله عمل و در صحنه جامعه، هر کاری از دست فرمانداری برآید، انجام خواهد داد.

حسین افشاری خاطرنشان کرد: مباحث قرآنی معجزه می‌کند و ما برای حل مشکلات موجود در کشور هیچ راهی نداریم تا قرآن را به صحنه اجتماعی وارد کنیم.

البته پیگیری این موضوع به زمان بعد از پایان دهه فجر به علت مشغله کاری فرماندار محترم محول شد و قرار شد ایشان در این مرکز حاضر شده و مشکلات را از نزدیک ببینند و با قرآن‌آموزان و نخبگان قرآنی دیداری داشته باشند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 17359