شناسه خبر:18045
1398/12/12 10:09:13

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسائی و دستگیری 10 سارق و یک مال‌خر اموال ربوده شده توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با سارقان و با انجام کار اطلاعاتی دقیق و حضور موفق پلیس ملایر در صحنه، طی اجرای چهار طرح ضربتی در هماهنگی لازم با دستگاه قضائی توفیقاتی حاصل شد.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری 11 با کشف یک دستگاه خودروی مسروقه پراید، یک سارق مصالح ساختمان نیمه‌کاره را در حین سرقت و یک نفر سارق داخل خودرو با اعتراف به چهار سرقت را به همراه یک نفر مال‌خر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: مأموران کلانتری 12 نیز یک نفر سارق دینام کولر بیمارستان، دو نفر سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره، یک نفر سارق محتویات داخل خودرو و انباری، یک نفر سارق سیم برق با 500 گرم سیم سوخته‌شده و یک نفر سارق خودروی پراید سرقتی از قم که پلاک آن نیز مسروقه بود را شناسایی و متهم مربوطه را دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی همچنین از دستگیری یک نفر سارق موتورسیکلت خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری 13، نیز یک نفر سارق منزل را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده هر 10 متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در خاتمه با هشدار جدی به سارقان و مجرمان، گفت: با اقتدار اطلاعاتی و حضور در صحنه پلیس، برخورد قاطعانه‌ای با سارقان در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

شناسه خبر 18045