شناسه خبر:18286
1398/12/19 08:48:03

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونای جدید و جلوگیری از ابتلای کارکنان به آن، اقدامات گسترده‌ای در منطقه همدان در حال انجام است.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی اظهار کرد: این روزها که شیوع بیماری کرونا در قامت تهدیدی جهانی برای بشر خودنمایی می‌کند نقش ادارات و سازمان‌ها در کنار فعالیت‌های دیگر آحاد جامعه در ابعاد فردی و اجتماعی بارز و برجسته است.

وی افزود: اهمیت منابع انسانی سازمان‌ها در تحقق اهداف و نیل به توسعه پایدار بیش از هر زمان دیگری مهم جلوه کرده و از این رو نقش واحدهایی اعم از بهداشت ایمنی و محیط زیست و حراست در زمینه اطلاع‌رسانی در فضای حقیقی و مجازی بی‌بدیل و انکارناپذیر است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌ کننده (محلول ضدعفونی سطوح و دست، الکل، ماسک، دست‌کش و لیوان یک‌بارمصرف و دستگاه تب‌سنج دیجیتال) و توزیع آن با دربردارندگی تمامی کارکنان واحدهای اداری و عملیاتی ازجمله اقدامات منطقه بوده‌است.

روستایی با اشاره به پیشگام بودن منطقه در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی شرکت، یادآوری کرد: اسپری مواد ضدعفونی روی میزکار، دستگیره‌ها و سطوحی که بیشترین تماس افراد با آن‌ها صورت می‌گیرد، انجام تست حرارت‌سنج بدن افراد واردشده به سازمان در مبادی ورودی ادارات و به‌خصوص انبارهای نفت منطقه، بخشی از اقداماتی بوده که جهت حفظ سلامتی کارکنان و دیگر همشهریان بادقت در حال انجام است.

وی حذف دستگاه ثبت تردد اثرانگشتی و جایگزینی چهره‌شناس، ممانعت از ورود افراد مشکوک و دارای علائم بیماری به ساختمان‌های اداری، تعطیلی رستوران‌های انبار‌های نفت و توزیع غذا در ظروف یک‌بارمصرف، تعطیلی کلیه همایش‌ها، جلسات و مراسم‌های مذهبی و نماز جماعت، تعطیلی باشگاه‌های ورزشی منطقه تا اطلاع ثانوی، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از طریق چاپ و توزیع بروشور، برگزاری جلسه آموزشی برای کارکنان و موارد دیگر را ازجمله اقدامات برشمرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به باورها و اوامر دینی مسلمانان در امر نظافت، تهدید جاری را فرصتی در بازنگری رفتار بهداشتی فردی و اجتماعی و زیست‌محیطی افراد دانست و اظهار امیدواری کرد که به حول و قوه الهی و با تداوم اقدامات مراقبتی، ضمن کنترل شیوع بیماری و حذف زودهنگام آن بتوان به سلامت نسل‌های آتی کمک شایانی خواهد کرد.

شناسه خبر 18286