شناسه خبر:21763
1399/2/29 00:49:54

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن معرفی حاج‌میرزا سلگی به‌عنوان شهید سال 1399 استان همدان، گفت: شهادت موهبتی از جانب خداوند متعال است که تنها نصیب افراد مخلص و پاک‌سرشت می‌شود.

مظاهر مجیدی در جلسه معرفی شهدای سال 1399 با اشاره به عنایات ویژه شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، افزود: الحمدلله با گذشت 40 سال از عمر با برکت این انقلاب، کشور عزیزمان استوار به سمت اهداف خود درحال حرکت بوده که این خود مدیون عنایات شهدا و زعامت رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) است.

وی بیان کرد: دشمنان ما برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان این مرزوبوم دارند و همواره سعی می‌کنند سبک زندگی غربی را بین ما ترویج دهند؛ توجه به سیره شهدا و الگو گرفتن از سبک زندگی و رفتار آنان ما را در مقابل هجمه‌های بی‌امان دشمن بیمه می‌کند.

مجیدی افزود: روحیه انقلابی و جهادی شهدای عزیز ما در هشت سال دفاع مقدس سبب پیشبرد جنگ و تحمل سختی‌ها شده بود و انشاالله ملت عزیز ما با تأسی از این روحیه، مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت که نمونه‌های فراوان آن را در همیاری، همدلی و حرکت‌های جهادی و خودجوش مردم عزیزمان در زمان شیوع بیماری کرونا شاهد هستیم.

وی با معرفی سردار حاج‌میرزا محمد سلگی به‌عنوان شهید سال 1399 در استان همدان، گفت: اخلاص و ولایت‌مداری این شهید همواره زبانزد مردم بود و رشادت‌های این بزرگوار در عملیات‌ مختلف به‌ویژه در عملیات مرصاد به یادگار خواهد ماند.

مجیدی اذعان کرد: در ناجا شهید محمدمهدی بهراملو، در آجا شهید حسن یوسفی‌صفت و در تیپ 32 انصارالحسین (ع) شهید محسن عینعلی به‌عنوان شهدای سال انتخاب شدند.

وی گفت: در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و بهار به‌ترتیب شهید سیداحمد برقعی، شهید حاج‌میرزا محمد سلگی، شهید فتحعلی مؤمنی و شهید مهدی فریدونی شهید سال هستند.

مجیدی در پایان به تلاش مضاعف جهت انتقال معارف شهدا به جوانان و نوجوانان کشور اشاره کرد و افزود: در شهرستان کبودراهنگ طلبه شهید روح‌الله بختیاری، در شهرستان رزن شهید ناصر عبداللهی، در شهرستان اسدآباد شهید علیرضا الهیاری‌خندان، در شهرستان تویسرکان شهید محمد دلاوری، در شهرستان فامنین شهید حاجعلی حجتی و در قهاوند شهید حسینعلی سلیمی به‌عنوان شهدای سال شهرستان‌ها معرفی شدند.

شناسه خبر 21763