شناسه خبر:23632
1399/3/31 00:20:38

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه انتخابات خانه شعر و ادب یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی استان در سال 99 است، گفت: انتخابات خانه شعر و ادب استان همدان تیرماه برگزار می‌شود.

نشست مدیران انجمن‌های ادبی همدان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد و در این جلسه مسئله بازگشایی انجمن‌ها و انتخابات خانه شعر و ادب استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمدرضا احسانی در این جلسه گفت: خانه شعر و ادب همدان به‌عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه فرهنگ و ادب استان شناخته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه خانه در برگزاری برنامه‌های مختلف مشارکت و همکاری قابل توجهی داشته، اظهار کرد: انتخابات خانه شعر و ادب یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی استان در سال 99 است که تیرماه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت اهالی فرهنگ و ادب استان در این انتخابات، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که در راستای تحقق شعار عدالت فرهنگی، مشارکت فعالان فرهنگی در همه شهرستان‌ها را داشته باشیم؛ نگاه اداره کل به مسائل مختلف فرهنگی و هنری، استانی است.

این مقام مسئول درخصوص آغاز مجدد فعالیت انجمن‌های ادبی استان هم تأکید کرد: برگزاری جلسات انجمن‌ها از اول تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضد عفونی مجتمع‌های فرهنگی و هنری آغاز می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: اعضای انجمن‌ها هم باید با رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و نکات بهداشتی در این جلسات حضور پیدا کنند.

 

شناسه خبر 23632