شناسه خبر:24165
1399/4/10 01:05:18

سپهرغرب، گروه ورزشی: هیئت رئیسه سازمان لیگ کاراته، پایان مسابقات لیگ‌های کاراته کشور در بخش آقایان و بانوان را اعلام کرد و طی آن بانوان کردستانی موفق شدند جایگاه سوم لیگ برتر کاراته کشور را کسب کنند.

جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ و مسابقات جهت تعیین تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ‌های کاراته کشور برگزار شد و تیم‌های برتر از سوی این نهاد معرفی شدند.

"پایدار" رئیس سازمان لیگ و مسابقات کاراته کشور در پایان جلسه هیئت رئیسه این سازمان اظهارکرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و ضرورت حفظ سلامتی مربیان و ورزشکاران، داوران و عوامل برگزاری، سازمان لیگ با معرفی تیم‌های برتر، پایان مسابقات کاراته را اعلام می‌کند.

وی همچنین افزود؛ مبنا و معیار سازمان لیگ برای معرفی تیم‌های برتر نیز وحدت رویه در تصمیم‌گیری برای انتخاب تیم‌های قهرمان در کلیه لیگ‌ها، انتخاب تیم‌های قهرمان با اولویت امتیازات تیمی، انفرادی و تکنیک کسب شده و همچنین انتخاب تنها یک تیم قهرمان هر لیگ بود.

تیم کاراته بانوان استان کردستان با ترکیب 18 کاراته‌کا در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و با اعلام اختتام این مسابقات از سوی فدراسیون توانست با 15 امتیاز تیمی،57 امتیاز کومیته، 16 امتیاز کاتا و مجموع 73 امتیاز انفرادی جایگاه سوم را از آن خود کند.

شناسه خبر 24165