شناسه خبر:24207
1399/4/10 13:05:31

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار دلفان با بیان اینکه نهضت گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید محقق شد، گفت: در حال حاضر بیش از 100 درصد جمعیت شهری و 87 درصد جمعیت روستایی این شهرستان، از نعمت گاز برخوردار هستند.

حشمت بهمنی روز سه شنبه گذشته افزود: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت دوازدهم، ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات زیربنایی همچون گاز برای مردم است که خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌های بزرگی کسب شده است.

وی اظهار کرد: عملیات گازرسانی روستاهای این شهرستان با وجود تنگناهای مالی و با هدف رشد و آبادانی نقاط محروم در دولت تدبیر و امید اجرایی شده است.

فرماندار دلفان تصریح کرد: روستاهای بالای 20 خانوار در دستور کار گازرسانی شرکت گاز استان قرار دارد که تاکنون تعداد 200 روستای واجدالشرایط این شهرستان، از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

بهمنی اظهار کرد: روستاهای نوروزآباد، گرگعلی‌آباد و نظرآباد این شهرستان نیز هفته آینده از نعمت گاز بهرمند خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گازرسانی به محورهای وروشت، بوربور، سیالیا، کن‌خان، چیه و توناب در دست اجرا است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار دلفان افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای روستاهای دلفان، تلاش می‌کنیم با فعال‌سازی آن‌ها، زمینه اشتغال‌زایی جوانان روستایی را فراهم کرده و در تقویت معیشت روستاییان نیز گام برداریم.

بهمنی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تاکنون 160 روستای این شهرستان از نعمت گاز بهرمند شده‌اند و عملیات گازرسانی به مناطق محروم همچنان ادامه دارد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 24207