شناسه خبر:25218
1399/4/28 00:18:48

رئیس هیئت‌مدیره بازار مبل ملایر گفت: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و امکان‌پذیر نبودن حضور مسافران و خریداران مبل و منبت در شهر جهانی مبلمان و منبت، چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر در تابستان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

یدالله کریمی روز پنجشنبه گذشته دراین‌باره اظهار کرد: در این راستا سایت اختصاصی صنعت مبل و منبت ملایر با بِرند مبلمان «ملایر آگر» درحال طراحی و بارگذاری است و به‌زودی برای فروش اینترنتی راه‌اندازی و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

وی افزود: از 23 تیرماه شرایط برای ثبت‌نام فعالان صنعت مبل و منبت و نمایشگاه‌داران این شهرستان در سایت فراهم شده و تا 14 مردادماه مهلت دارند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

رئیس هیئت‌مدیره بازار مبل ملایر ادامه داد: فعالان و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در جشنواره به آدرس‌های اتحادیه درودگران، هیئت مدیره بازار مبل، انجمن تولید و صادرکنندگان مبل و منبت، هیئت‌امنای خوشه صنعتی شهرک حاجی‌آباد و منطقه کارخانه قند ملایر مراجعه و یا با شماره‌های 09373409572 و 08133344712 تماس بگیرند.

کریمی ادامه داد: فعالان و نمایشگاه‌داران می‌توانند برای دریافت یک پنل خصوصی برای بارگذاری و معرفی تولیدات خود به تشکل یا صنف مورد نظرشان مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: در مرحله نخست حدود 500 بِرند را که دارای خدمات پس از فروش، تعهد کاری بالا، چهره‌های خوش‌نام، تولیدات خوب و با کیفیت، جایگاه خوب در بازار فروش مبل و منبت ملایر و نداشتن هیچ شکایتی در اتحادیه خود هستند، برای ثبت‌نام در سایت پیش‌بینی کرده‌ایم.

رئیس هیئت‌مدیره بازار مبل ملایر یادآور شد: هر سال جشنواره تابستانی مبل و منبت در مردادماه و از عید قربان تا غدیر به مدت 10 روز برگزار می‌شد که درتلاش هستیم امسال جشنواره مجازی را تا قبل از فرا رسیدن ماه محرم برگزار کنیم.

کریمی بیان کرد: سایت طراحی‌شده ویژه مبل و منبت ملایر قابلیت‌های ویژه‌ای دارد و هم‌وطنان می‌توانند طرح، رنگ، مدل، نوع، پارچه و سایر درخواست‌های خود را به‌صورت سه‌بُعدی انتخاب و خریداری کنند.

وی با بیان اینکه تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای خریداران در چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر درنظر گرفته شده، افزود: خریداران هیچ نگرانی از خرید و دریافت مبل و منبت خود نداشته باشند.

رئیس هیئت‌مدیره بازار مبل ملایر تأکید کرد: برای برگزاری چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر تبلیغات گسترده‌ای از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش خواهد شد و سایت فروش اینترنتی مبل و منبت ملایر به هم‌وطنان معرفی می‌شود.

کریمی فروش مجازی و اینترنتی صنعت مبلمان منبت ملایر را یک ضرورت برشمرد و ادامه داد: تمام تلاش خود را برای ارتقای هرچه بیشتر کیفیت صنعت مبلمان و منبت ملایر در حوزه‌های مختلف به‌کار گرفته‌ایم تا در قامت شهر جهانی تولیدات داشته باشیم.

وی گفت: در همین راستا هفته گذشته کارشناسان پژوهشکده رنگ ایران از کارگاه‌های رنگ‌کاری مبل و منبت ملایر با هدف آسیب‌شناسی، ارتقای کیفیت رنگ‌کاران ملایری و استفاده از رنگ با کیفیت داخلی بازدید کردند.

کریمی بیان کرد: این بازدید که بسیار حائز اهمیت و مثمر ثمر بود، با هماهنگی بیژن شهبازخانی یکی از حامیان اصلی مبلمان و منبت ملایر و به دعوت دانشگاه ملی ملایر و هماهنگی بازار مبل ملایر انجام شد و امیدواریم با انجام این اقدامات اثرگذار، در حوزه صادرات گام‌های خوبی برداریم.

بهمن‌ماه سال گذشته براساس تصمیم شورای جهانی صنایع دستی، منبت ملایر در فهرست صنایع دستی جهان به ثبت رسید، همچنین این هنر سال 96 در فهرست شهرهای ملی صنایع دستی ایران قرار گرفت.

شناسه خبر 25218