شناسه خبر:26768
1399/5/27 09:30:00

سپهرغرب، گروه خبر :رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روانسر گفت: برای بهسازی و آسفالت راه دسترسی به روستای «مرادآباد» این شهرستان 15 میلیارد ریال هزینه شد.

محمد فلاح روز پنجشنبه گذشته افزود: طول راه دسترسی به روستای مرادآباد سه کیلومتر است و عملیات آسفالت آن از روستای «بناوچ» تا مرادآباد انجام شده است.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه یک خواسته دیرینه و مطالبه مردم این روستا بود که خوشبختانه با پیگیری‌های فرماندار و مساعدت‌های مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به سرانجام رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روانسر اظهار کرد: روستای مرادآباد با 64 خانوار و 225 نفر جمعیت، همواره مهد پرورش عالمان دینی منطقه بوده است و بهسازی جاده‌این روستا یک ضرورت بود.

فلاح همچنین از آسفالت و بهسازی راه روستای «لینی» با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، در ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: طول راه روستای لینی، حدود یک کیلومتر است و این روستا با 28 خانوار، 110 نفر جمعیت دارد.

وی اضافه کرد: عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی «ده‌ باوکه» نیز در قالب طرح ابرار با پیشرفت فیزیکی 45 درصد در حال اجرا است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 26768