شناسه خبر:27256
1399/6/2 00:16:41

سپهرغرب، گروه خبر:فرماندار پاوه از گازدار شدن شهر مرزی «نودشه» در هفته دولت خبر داد و گفت: سه پروژه مهم با 12 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی در این ایام، در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

پرویز ایده‌پور روز گذشته در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت؛ شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: علی‌رغم شرایط سخت تحریمی استکبار جهانی بر این نظام و همچنین بیماری کرونا و محدودیت‌‌هایی که در طول چندماه گذشته داشته‌ایم، خوشبختانه برای این ایام خجسته، شهرستان پاوه کارنامه شیرین و درخشانی دارد.

وی ادامه داد: در این ایام 9 پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد و سه پروژه مهم با 12 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار پاوه از گازدار شدن شهر مرزی نودشه در هفته دولت خبر داد و گفت: بهسازی و آسفالت جاده‌های مواصلاتی شهرستان در محدود روانسر و پاوه و روکش اکثر جاده‌های آنتنی شهرستان و جاده ارتباطی پاوه به نوسود نیز انجام خواهد شد.

وی به بهره‌برداری از دو فضای ورزشی زیبا در شهر پاوه و بانه‌وره اشاره و بیان کرد: 10 پروژه عمرانی بنیاد مسکن و دهیاری‌های شهرستان نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

ایده‌پور در پایان گفت: در مجموع برای کارهای این ایام، 81 میلیارد و 955 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 27256