شناسه خبر:27369
1399/6/3 04:10:36

سپهرغرب، گروه خبر:فرمانده انتظامی استان همدان گفت: چهارماهه سالجاری به همت ماموران و تیم‌های انتظامی 300 سارق حرفه‌ای در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در دیدار با استاندار همدان با تبریک هفته دولت بیان کرد: شماری از سارقان دستگیر شده افرادی بودند که به واسطه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از زندان مرخص و برای نوبت دوم یا سوم دستگیر شدند.

وی با عنوان اینکه 70 درصد سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر و هدایت آن‌ها به مراکز موضوع ماده 15 و 16 با تدبیر استاندار همدان به خوبی در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از حدود دو سال گذشته تاکنون سخت‌ترین شرایط تحریم بر کشور در حوزه اقتصادی، اجتماعی و امنیتی وارد شده است.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: با شدت گرفتن تهدیدات امنیتی و دشمنان نظام از حوزه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای فراخوان استفاده کرده که این اقدام آن‌ها بار امنیتی به همراه داشت.

وی بیان کرد: مدیر ارشد استان جهادگونه با اتحاد و انسجام کارها را پیش‌برده و با وجود مشکلات، موانع و شیوع ویروس کرونا، استان را به خوبی مدیریت کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: معاونان استاندار نیز با تدبیر و همراهی سایر مسوولان اجرایی، مشکلات و گره‌های موجود را رفع کردند.

شناسه خبر 27369