شناسه خبر:28250
1399/6/20 13:24:01
رئیس هیئت کبدی استان همدان:

کبدی‌کاران تویسرکان، اعتبار کبدی استان

هم‌اندیشی رئیس هیئت کبدی استان همدان با اعضای هیئت کبدی شهرستان تویسرکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت کبدی استان همدان در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت کبدی شهرستان تویسرکان گفت: تویسرکان افتخارات زیادی را برای کبدی استان آفریدند و کبدی کاران این شهرستان اعتبار کبدی استان هستند.

سید مصطفی موسوی در این نشست با اشاره به سوابق درخشان تیم آقایان کبدی شهرستان تویسرکان گفت: موفقیت‌های به دست آمده در سال‌های گذشته نشان از وجود استعدادهای برتر کبدی در این شهرستان دارد و با توجه به این رشته ورزشی می‌توان منتظر آینده روشنی برای کبدی تویسرکان بود.

موسوی ادامه داد :رشد کبدی بانوان در استان همدان از اولویت‌های اصلی هیئت است و باتوجه به ظرفیت‌های موجود کبدی تویسرکان، انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر حوزه بانوان نیز در این شهرستان فعال شود و ما شاهد فعالیت بانوان تویسرکان در کبدی باشیم.

رئیس هیئت کبدی استان، تبلیغات را رکن مهمی در معرفی رشته کبدی برشمرد و اضافه کرد: ورزش کبدی یکی از مهیج‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌هاست و با انجام تبلیغات علاقمندان زیادی به این رشته ورزشی ملحق می‌شوند.

موسوی در ادامه به برنامه‌های هیئت کبدی استان در شرایط کرونایی پرداخت و گفت: باتوجه به اینکه رشته کبدی از رشته‌های پر برخورد ورزشی است ستاد کرونا تنها در شرایط سفید اجازه فعالیت و بازگشایی باشگاه‌های ورزشی را داده است؛ بنابراین تا زمان اعلام وضعیت سفید و در این فرصت به برنامه‌ریزی، شناسایی ظرفیت‌ها، ایجاد و تقویت ساختار، معرفی رشته کبدی، توسعه زیرساخت‌ها، هم‌اندیشی با ورزشکاران و داوران، بررسی همکاری با نهادها، آموزش در فضای مجازی و... پرداختیم.

وی سرکشی به شهرستان‌ها را بسیار مهم خواند و افزود: دیدار با پیشکسوتان این رشته ورزشی و ورزشکاران و داوران و مربیان کبدی و شنیدن نقطه نظرات و هم اندیشی با ایشان راه پیشرفت کبدی را هموار می‌کند.

موسوی در ادامه به انتصابات اخیر هیئت اشاره کرد و گفت: شایسته سالاری اصلی‌ترین معیار و شاخص در انتصابات بوده است و در ادامه انتصابات در کمیته‌ها نیز این شاخص مدنظر خواهد بود.

شناسه خبر 28250