شناسه خبر:28296
1399/6/22 03:04:50

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با معاون آموزشی وزارت بهداشت مجوز دریافت سهمیه فوق تخصص‌های ضروری برای ملایر گرفته شد.

هادی بیگی‌نژاد با اشاره به دیدار اخیر خود با معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد فوق تخصص‌های لازم برای بهبود کیفیت خدمت‎رسانی در حوزه پزشکی ملایر، به این شهرستان اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم ملایر و اطراف این شهر مراجعه به فوق تخصص‌های همدان به‎دلیل نداشتن فوق تخصص‌های لازم است، افزود: در این راستا مجوز چند فوق تخصص برای ملایر گرفته شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به نیاز مردم به پزشکان فوق تخصص و جلوگیری از مراجعه به همدان و دیگر استان‌های کشور وجود این پزشکان در ملایر یک ضرورت بود، از گرفتن مجوز فوق تخصص خون برای شیمی‎درمانی‌ها و بیماری‌های خونی و بدخیم در این دیدار خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مجوز فوق تخصص نفرولوژی برای بیمارانی که نارسایی کلیوی دارند و باید ماهانه فوق تخصص آنان را معاینه کند نیز داده شد، کسب مجوز فوق تخصص نوزدان برای بیمارستان مهر به‎عنوان بیمارستان تخصصی کودکان و نوزادان و مجوز فوق تخصص کلونوسکوپی برای بیماری‌های گوارشی و کبد و صفرا و فوق تخصص‌های غدد و ریه را نیز از دیگر مجوزهای گرفته‌شده در این دیدار برشمرد.

بیگی‌نژاد در پایان سخنانش اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که خواهیم داشت، شاهد انجام هرچه سریع‌تر این موضوعات در شهرستان باشیم.

شناسه خبر 28296