شناسه خبر:28458
1399/6/24 12:49:29

استاندار کردستان با تاکید بر ضرورت شناسایی نقاط مستعد در ایجاد حوادث گفت:: مدیران اصلاح و بهبود نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی استان را در اولویت قرار دهند.

بهمن مرادنیا با تاکید بر ضرورت شناسایی نقاط مستعد در ایجاد حوادث در استان اظهار کرد: مدیران اصلاح و بهبود نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی کردستان را در اولویت قرار دهند.

وی گفت: باید با شناسایی مجدد و اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان و اطلاع‌رسانی آن به رانندگان عبوری از طریق تابلوهای هشدار، تعداد سوانح رانندگی در این نقاط کاهش داده شود.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه نباید با هشدارهای مداوم، فضای جامعه را نسبت به احتمال ایجاد حوادث ملتهب کرد، افزود: برخی مشکلات و اماکن حادثه‌خیز و مناطق مستعد سیل و یا جاده‌هایی که محل تردد نفتکش‌هاست، از گذشته‌های دور وجود داشته که باید اصلاح و ایمن‌سازی شوند.

وی با اذعان به اینکه اعتبارات استانی اندک و پاسخ‌گوی مشکلات موجود نیست، خطاب به مدیران تصریح کرد: در حوزه کاری خود پیگیر دریافت اعتبار از منابع ملی، وزارتخانه‌ها و ستاد مدیریت بحران کشور باشند چراکه هیچ‌گونه سهل‌انگاری و کم‌کاری از هیچ مدیری در مقابله با حوادث و بحران‌ها پذیرفتنی نیست.

مرادنیا با هشدار اینکه اگر مدیری در حوزه کاری خود در مقابله با حوادث و بحران‌ها کم‌کاری کند، آن مدیر باید پاسخگو باشد، عنوان کرد: متولیان سازمان جهاد کشاورزی استان در این آستانه فصل سرما، کشاورزان را نسبت به بیمه محصولات کشاورزی تشویق کنند.

محمد فلاحی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی ارائه داد.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 28458