شناسه خبر:31136
1399/8/11 17:39:14

هیئت جانبازان معلولان شهرستان ملایر با برگزاری مسابقات تیراندازی در سالن اداره بنیاد شهید، هفته پاراالمپیک را گرامی داشت.

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی به همت هیئت جانبازان معلولان شهرستان ملایر به مناسبت گرامیداشت هفته پاراالمپیک در سالن تیراندازی اداره بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد.

تعداد یازده نفر از جانبازان سرافراز و معلولان عزیز و گرانقدر در این دوره از مسابقات شرکت کردند و با حضور گرم خود هفته پاراالمپیک را گرامیداشتند و برای کسب مقام و رتبه برتر این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

سپهری سرپرست اداره ورزش و جوانان، مرادی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرجی معاونت اداره بنیاد و مسئول هیئت جانبازان معلولین، بروجردی مسئول هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان ملایر با حضور خود در این مسابقات موجبات دلگرمی عوامل اجرایی و شرکت‌کنندگان را فراهم آوردند و ضمن تبریک هفته پاراالمپیک برای شرکت‌کنندگان آرزوی موفقیت همراه با سلامتی و تندرستی کردند.

حسین ملکی، منصور تکلو و سید ابوالحسن حسینی به ترتیب به عناوین اول تا سوم این مسابقات دست پیدا کردند.

در پایان و طی مراسمی از سوی هیئت جانبازان معلولان با اهدا حکم قهرمانی و کادو از نفرات برتر این مسابقات تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

شناسه خبر 31136