شناسه خبر:31771
1399/8/22 17:06:55

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان در ورزش فوتبال سهمیه تیم کارون اروند خرم‌شهر خریداری شده است؛ در همین راستا از امروز تمام مسئولان خیبر همه تلاش خود را برای حضور قدرتمند در لیگ آزادگان به‌کار خواهند گرفت و هدف اصلی این تیم در فصل اول حضور خود در لیگ یک حفظ سهمیه استان است.

طی روزهای اخیر خبر خرید امتیاز و حضور تیم خیبر خرم‌آباد در لیگ یک منتشر شد که موجب شادی هواداران این تیم ریشه‌دار شده است.

ولی‌الله خسروی در ارتباط با این موضوع اظهار کرد: حدود 18 ماه قبل تیم کارون خرم‌شهر از حضور در مسابقات لیگ یک انصراف داد و خواهان فروش امتیاز خود شد.

وی با بیان اینکه در آن زمان مالک تیم داماش با پرداخت یک عدد چک به ارزش 15 میلیارد ریال این امتیاز را با شرط پرداخت چک خرید، افزود: اما با گذشت بیش از 18 ماه این وعده عملی نشده و مالک تیم کارون خرمشهر امتیاز خود را از تیم داماش گیلان پس گرفته است.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با اشاره به آنکه با توجه به ظرفیت بالای لرستان این استان حق داشتن تیمی در لیگ یک کشور را دارد، بیان کرد: در همین زمینه با تفاهم‌نامه‌ای که با مسئول تیم کارون خرمشهر منعقد شده، امتیاز این تیم برای شرکت در فصل آتی لیگ آزدگان خریداری شده است.

خسروی تصریح کرد: مالک تیم کارون خرمشهر برای بازپس‌گیری امتیاز خود به‌علت خلف وعده مسئولان تیم داماش به کمیته‌های نقل و انتقالات و استیناف شکایت کرده که در تمامی این مراحل رأی به نفع مالک کارون خرمشهر صادر شده است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از امروز تمام مسئولان خیبر همه تلاش خود را برای حضور قدرتمند در لیگ آزادگان به‌کار خواهند گرفت و هدف اصلی این تیم در فصل اول حضور خود در لیگ یک حفظ سهمیه استان است.

شناسه خبر 31771