شناسه خبر:32227
1399/9/1 17:37:47
رئیس هیئت تیراندازی کرمانشاه مطرح کرد:

کارهای هیئت را رها نکرده‌ام

به دنبال انتشار گزارشی از وضعیت این روزهای هیئت تیراندازی کرمانشاه که در آن به مأموریت رئیس فعلی این هیئت در خارج از کشور و واکنش معاون ورزش و جوانان استان به این موضوع اشاره شده بود، رئیس هیئت تیراندازی استان در این رابطه توضیحاتی ارائه داد.

رضا نظری با تأکید بر اینکه انتصابش در شغلی خارج از کشور باعث کوتاهی در انجام وظایفش در هیئت تیراندازی استان نشده، اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته چند مرتبه‌ای را به کرمانشاه سفر کرده‌ام و از نزدیک به امور هیئت رسیدگی می‌کنم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر نباید فراموش کنیم که امروز در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم و بر این مبنا مدام از طریق فضای مجازی و ارتباط با مسئولین هیئت پیگیر کارها بوده‌ام.

رئیس هیئت تیراندازی کرمانشاه با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان امور هیئت را در ماه‌های گذشته رها نکرده، افزود: حتی آخرین بار حدود پنج هفته پیش بود که به کرمانشاه آمدم و با مدیرکل و معاون ورزش و جوانان استان برای پروژه سایت اهداف پروازی که چهار سال تمام پیگیر احداث آن بودم، دیدار داشته و رایزنی کردم؛ در این دیدار آخرین وضعیت نقشه اجرایی سایت اهداف پروازی که مدتی است به پیمانکار واگذار شده را مورد بررسی قرار دادیم.

به گفته این مقام مسئول تجهیزات مورد نیاز سایت اهداف پروازی کرمانشاه خریداری شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار آغاز می‌شود.

نظری در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه هیئت تیراندازی کرمانشاه کار بر روی زمین مانده‌ای ندارد و هم‌اکنون علاوه‌بر نظارتی که خودم از راه دور بر فعالیت‌های هیئت دارم، دبیر، رئیس شهرستان و اعضای هیئت‌رئیسه هیئت از نزدیک به‌خوبی به کارها رسیدگی می‌کنند.

وی در ادامه به یکی از بندهای اساسنامه هیئت‌های ورزشی که در آن اگر رئیس هیئتی بیش از یک ماه غیبت داشته باشد از کار برکنار می‌شود هم اشاره کرد و گفت: به‌منظور انجام یک مأموریت کاری به خارج از کشور آمده‌ام و این موضوع را هم به اطلاع مسئولین ورزش استان رسانده‌ام، پس غیبت غیر موجه نداشته‌ام که برکنار شوم.

رئیس هیئت تیراندازی کرمانشاه در پایان در پاسخ به اینکه آیا می‌خواهد کماکان به ریاست در هیئت تیراندازی کرمانشاه ادامه دهد یا خیر؟ گفت: به‌زودی به کرمانشاه سفری خواهم داشت و با مسئولین ورزش استان دراین‌باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

شناسه خبر 32227