شناسه خبر:34786
1399/10/15 02:06:37

سپهرغرب، گروه ورزشی: تیم شهرداری همدان موفق شد در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، میزبانش، تیم نفت و گاز گچساران را با دو گل مغلوب کند و به سه امتیاز بازی برسد.

شهرداری همدان تیم کم‌هزینه همدانی است که این روزها فارغ از حواشی تنها به حضوری پرقدرت در لیگ دسته دوم می‌اندیشد و تا اینجای کار نیز نمره قبولی کسب کرده‌اند.

این تیم در هفته سوم میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که با ارائه یک بازی زیبا و هدفمند موفق شد از سد میزبانش عبور کند و علاوه بر کسب همه امتیازات بازی، به صدر جدول نیز تکیه بزند.

شهرداری‎چی‌های همدانی در حالی راهی گچساران شدند که در دو هفته ابتدایی لیگ با یک برد و یک مساوی آماده این دیدار بود و در آن سوی میدان نیز گچساران در هفته گذشته با یک شکست خارج از خانه در انتظار هفته سوم بود.

این دیدار از ساعت 14 در ورزشگاه نفت گچساران آغاز شد در دقایق ابتدایی تیم میزبان حملات متعددی روی دروازه تیم فوتبال شهرداری همدان خلق کرد.

در جدی‌ترین موقعیت شوت سنگین مهاجم این تیم به فاصله اندکی از تیرک تیم فوتبال شهرداری همدان به بیرون رفت، با گذشت دقایق ابتدایی تیم فوتبال شهرداری همدان توانست بازی را تحت کنترل بگیرد و بازی متعادلی را شاهد باشیم.

در حالی که نیمه نخست در حال اتمام بود محمد عباس‌تبار ضربه اوت بلندی درون محوطه نفت و گاز گچساران پرتاب کرد که امیر ابراهیم‌بیگی در شلوغی محوطه جریمه توانست تبدیل به گل کند.

با آغاز نیمه دوم شاگردان جهانبخش جعفری با انجام چهار تعویض وارد میدان شدند تا نتیجه بازی را جبران کنند، در این نیمه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها به دنبال ضربات ایستگاهی بودند تا از این طریق بتوانند گل خورده را جبران کنند. اما بازی حساب شده تیم فوتبال شهرداری همدان باعث شد تا آنها نتوانند موقعیت جدی را خلق کنند.

به گزارش فارس در دقیقه 65 فرار زیبای مهاجم تیم فوتبال شهرداری همدان را هادی موثق به داخل محوطه تیم فوتبال نفت و گاز فرستاد که مهدی خلج در شلوغی محوطه جریمه به زیبایی توانست این موقعیت را تبدیل به گل کند تا اختلاف گل به عدد 2 برسد.

بعد از گل دوم تیم فوتبال شهرداری همدان تیم میزبان یکپارچه حملات خود را دنبال کرد اما باز هم این شهرداری‌چی‌های هگمتانه بودند که چندین بار تا به ثمر رساندن گل پیش رفتند و شاید اگر کمی خوش شانس‌تر بودند می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال شهرداری همدان به پایان رسید، در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با دو پیروزی و یک تساوی با هفت امتیاز در صدر جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

گفتنی است، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته چهارم 25 دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فوتبال اسپاد تهران خواهد بود.

شناسه خبر 34786