شناسه خبر:35928
1399/11/8 11:03:42
معاون سیاسی استانداری کرمانشاه خبر داد؛

لزوم پیشگیری از شیوع آنفولانزای پرندگان در کرمانشاه

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از لزوم پیشگیری از شیوع آنفولانزای پرندگان در استان کرمانشاه خبر داد.

حسین خوش‌اقبال در جلسه ویژه بررسی برنامه‌های پیشگیری و کنترل بیماری آنفولانزای پرندگان در استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی جامعه، در صورت عدم اطلاع‌رسانی به موقع و همکاری و هماهنگی لازم در مقابله و کنترل این بیماری مشکلات فراوانی به وجود می‌آید.

وی با اشاره به ورود اثرگذار اتحادیه‌ها در کنترل بیماری‌های مربوط به طیور افزود: شرایط کشور و به تبع استان کرمانشاه به‌دلیل شیوع بیماری کرونا شکننده بوده و نباید مشکل دیگری اضافه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه در ردیف استان‌های مبتلا به آنفولانزای فوق‌حاد پرندگان قرار گرفته است.

خوش‌اقبال با اشاره به لزوم جدی‌گرفتن آنفولانزای مرغی برای جلوگیری از ایجاد مشکلات در استان کرمانشاه گفت: دغدغه مرغداران در استان باید به‌طور جدی پیگیری شود.

وی گفت: پایش و مراقبت بیشتری برای پیشگیری و کنترل بیماری آنفولانزای پرندگان ضروری بوده تا به‌صورت ناگهانی غافلگیر نشویم.

 

شناسه خبر 35928