شناسه خبر:37497
1399/12/13 11:00:03
رئیس هیئت سوارکاری استان همدان خبر داد:

حضور 6 سوارکار همدانی در مسابقات کشوری پرش با اسب

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت سوارکاری استان همدان از حضور 6 سوارکار همدانی در مسابقات کشوری پرش با اسب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، سید وحید برقعی با اعلام این خبر، اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات کشوری پرش با اسب « جام صدران پیشرو اسب » از روز گذشته آغاز تا عصر جمعه 15 اسفند در مجموعه سوارکاری آزمون تهران ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این دوره از رقابت‌ها 320 سوارکار و اسب شرکت کننده از استان‌های تهران، البرز، همدان، خراسان رضوی، اصفهان، مرکزی، فارس و کرمان در 15 رده مسابقه تور کوچک،تورمتوسط، تور بزرگ، تور نونهال و نوجوان( جونیور) و تور مالکین با یکدیگر در سالن سرپوشیده باشگاه سوارکاری آزمون تهران مسابقه خواهند داشت تا مقام‌های برتر هر رده ی تورها و در هر روز از جام صدران پیشرو اسب مشخص شود.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان، گفت: علیرضا بختیاری، محسن حدادیان، امیرحسین احمدی ثابت، فرزاد سهیل قاسمی و محمد معروفی شش سوارکار هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان در این رقابت‌ها خواهند بود.

وی افزود: حضور سوارکاران صاحب نام پرش با اسب کشور در این رقابت‌ها و بعنوان آخرین مسابقه رسمی سال 1399 فدراسیون سوارکاری ایران، رقابتها را فشرده و پیش بینی کسب مقام را برای شرکت کنندگان دشوار کرده است.

گفتنی است تصاویر این مسابقات و رقابت سوارکاران مکتب سوارکاری همدان را از لینک پخش زنده live.feiri.ir می‌توانید مشاهده کنید.

شناسه خبر 37497