شناسه خبر:38504
1400/1/11 11:06:59

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام با اشاره به جذب ۹۸ درصد اعتبارات این نهاد در استان طی سال گذشته گفت: خدمات کمیته امداد ایلام سال ۹۹ نسبت به سال ماقبل افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

 به گزارش روابط عمومی، قنبر موسی نژاد روز چهارشنبه‌ در جمع امدادگران بخش سیروان اظهار داشت: علی رغم اینکه سال ۹۹ از لحاظ اقتصادی و مشکلات کرونا سالی سخت و دشوار بود، اما تلاش کمیته امداد بر این بود که با غلبه بر این مشکلات خدمات تأثیرگذاری به مردم ارائه و مشکلاتشان را کاهش دهیم.

 وی تاکید کرد: سال ۹۹ کمیته امداد استان ایلام توانست حدود ۹۸ درصد منابع و اعتبارات خود را جذب کند که یک اقدام کم نظیر نسبت به سالهای گذشته بود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و فرمایشات معظم له در ابتدای امسال، این فرمایشات باید منشور حرکتی و نقشه راه امدادگران باشد و در خدمت رسانی به نیازمندان با تاکید بر موضوع مانع زدایی ها، سعی کنیم مشکلات و موانع پیش رو در خدمت رسانی به مردم را از پیش روی برداریم و در سال جدید عملکردی قابل قبول داشته باشیم.

موسی نژاد اضافه کرد: مواجه شدن امدادگران با مشکلات کرونایی در سال گذشته بطور قطع تجربه بسیار مهمی برای همه در سال جدید برای برنامه ریزی و خدمت رسانی بهتر خواهد بود.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 38504