شناسه خبر:39701
1400/2/5 09:34:56
تمدید محدودیت‌های در کرمانشاه؛

«تعطیلات» قرمز کرونایی را کم‌رنگ نکرد

سپهرغرب، گروه خبر: معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: اکثر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز هستند و تعطیلات و محدودیت‌های اعمال‌شده تعداد آن‌ها را کم نکرد، بنابراین محدودیت‌های کرونایی تا شنبه هفته آینده تمدید شده است.

سارا شاه‌آبادی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته دو نفر دیگر از هم‌استانی‌ها را بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از دست داده‌ایم که با احتساب این دو نفر تعداد موارد مرگ بر اثر کرونا به یک‌هزار و 629 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 816 نفر از هم‌استانی‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: اکثر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز هستند و تعطیلات و محدودیت‌های اعمال‌شده تعداد آن‌ها را کم نکرد، بنابراین محدودیت‌های کرونایی تا شنبه هفته آینده تمدید شده است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: تنها در استان شهرستان ثلاث باباجانی و جوانرود زردرنگ است؛ روانسر، دالاهو و قصرشیرین نارنجی و مابقی در وضعیت قرمز هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از شهرستان‌ها همچون کنگاور، گیلانغرب، سنقرو کلیایی و پاوه جزء شهرستان‌هایی هستند که موارد بستری بیش از حد انتظار دارند.

شناسه خبر 39701