شناسه خبر:41343
1400/3/9 09:34:51

سپهرغرب، گروه خبر: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سایت خودرویی واکسیناسیون در شهر کرمانشاه در ورزشگاه 15 خرداد واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان جنب پارک شاهد راه‌اندازی شد.

ابراهیم شکیبا از راه‌اندازی سایت خودرویی واکسیناسیون در شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این سایت در ورزشگاه 15 خرداد واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان جنب پارک شاهد است.

وی گفت: این مرکز واکسیناسیون در سایت salamat.gov.ir قرار گرفته است و افراد بالای 70 سال می‌توانند در هنگام ثبت نام، این مرکز را انتخاب کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ساعت فعالیت این سایت خودرویی را از هشت صبح تا 12 بعدازظهر اعلام کرد و گفت: سه لاین با ظرفیت توقف دو خودرو در این سایت تعبیه شده که افراد بدون اینکه از خودرو پیاده شوند، واکسن را دریافت می‌کنند.

وی از افرادی که تا به حال اقدام نکردند خواست، حتما برای واکسیناسیون از مرکز تجمیع و سایت خودرویی استفاده کنند تا در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمت را در زمینه واکسیناسیون دریافت کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 20 مرکز تجمیعی در استان، گفت: متاسفانه در برخی از شهرستان‌ها براساس باورهای نادرست و شایعاتی که در فضای مجازی وجود دارد استقبال از واکسیناسیون کم شده و در حقیقت کسانی که از واکسن استقبال نمی‌کنند زندگی خود را در معرض خطر جدی قرار می‌دهند.

شناسه خبر 41343